کاروان دانشجویی پیاده روی اربعین حسینی استان قم

بسم رب الحسین

همه روزه پاسخگوی سوالات شما عزیزان درباره ی پیاده روی اربعین هستیم.
لطفا سوالات خود را در بخش نظرات وارد کنید.
بیانیه ها و اطلاعات مربوط به سفر پیاده روی اربعین در این وبلاگ قرار داده میشود.

بایگانی
۱۴آبان

فرم ها

پنجشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۱۳ ب.ظ

 بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (علیه السلام)

با سلام

جهت تکمیل ثبت نام فرم های زیر را دانلود نموده و چاپ نمایید.

جهت تکمیل فرم تعهد نامه محضری: بهمراه ضامن و مدارک ذیل به یکی از دفاتر اسناد رسمی سطح شهر مراجعه نمایید.

مدارک و شرایط مورد نیاز برای تنظیم و ثبت سند گواهی امضاء :

1- همراه داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی متعهد و ضامن

2- ضامن بایستی از اقوام درجه یک (پدر – مادر – برادر – خواهر – همسر) باشد.

جهت تکمیل فرم تعهد نامه سفر: بطور دقیق و خوانا مشخصات خود  و ولی خود را یادداشت نموده و در پایان، هم زائر و هم ولی فرم را امضا و اثر انگشت نمایند.



پس از تکمیل، فرم ها را به دفتر ستاد دانشجویی اربعین واقع در خیابان صفاییه، کوچه ی ممتاز، ناحیه بسیج دانشجویی تحویل دهید.





توضیحات اضافی در متن فرم ها موجود است.






تعهدنامه سفر
تعهدنامه محضری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۴
خادم الحسین(ع)

تعهدنامه محضری

نظرات  (۲۰)

سلام
لطفا در مورد "فیش واریزی" و "مبلغ وثیقه" که مشمولین خدمت باید نزد نظام وظیفه بگذارند توضیح بدهید.
پاسخ:
سلام
فیش واریزی مربوط به هزینه سفر است که شماره حساب و شرح هزینه ها از طریق پیامک اطلاع رسانی شده است.
مبلغ وثیغه برای دانشجویانی است که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند که با تکمیل فرم تعهد نامه محضری و نامه ما دیگر نیازی به پرداخت مبلغ وثیغه نیست و می توانید گذرنامه را تهیه نمایید.
سلام، 
فیش واریزی دقیقا چیه؟
مگه خود دانشگاه قرار نشد وثیقه رو بذاره؟

پاسخ:
سلام
فیش واریزی مربوط به هزینه سفر است که شماره حساب و شرح هزینه ها از طریق پیامک اطلاع رسانی شده است.
مبلغ وثیغه برای دانشجویانی است که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند که با تکمیل فرم تعهد نامه محضری و نامه ما دیگر نیازی به پرداخت مبلغ وثیغه نیست و می توانید گذرنامه را تهیه نمایید.
۱۴ آبان ۹۴ ، ۲۱:۱۴ اسدالله ایزدی

سلام.

من کارشناسیو در دانشگاه  قم گرفتم و ارشدو دانشگاه آزاد اصفهان دارم میخونم.آیا میتونم با کاروان شما بیام؟میتونم  فرم محضری که در سایت گذاشتینو دان کنم و محضر برم یا نه؟

در ضمن یه شماره بدید که بتونیم با شما تماس بگیریم. ممنون

پاسخ:
سلام
مشکلی نیست با کاروان ما می توانید تشریف بیاورید
فرم تعهد نامه محضری و تعهد نامه سفر را دانلود و طبق متن پیام تکمیل کنید و بهمراه فیش واریزی تحویل دهید.

sallam  .vaght bekheyr.
hamrah mitonim biyarim ??masalan  Pedar  ??
پاسخ:
سلام
خیر

سلام

اگه ممکنه یه شماره تماس لطف کنین

پاسخ:
سلام
02531129522
گرفتن گذرنامه چقدر هزینه دارد؟
پاسخ:
سلام
حدودا 102 هزار تومان
که البته خود شخص با مراجعه به پلیس +10 تهیه می نماید.

سلام مومن

یه شماره تماس بده که جواب بدی

ما که از صبح داریم زنگ میزنیم فقط یه بار یه بنده خدایی گوشی رو ورداشت و گفت 10 دقیقه دیگه زنگ بزن

بعدش هم هرچی زنگ زدیم هیجکس جواب نداد

اگه ممکنه یه شماره همراه لطف کن

قول میدیم تماس نگیریم مزاحم بشیم

حداقل با پیامک در ارتباط باشیم

یاعلی

پاسخ:
سلام
 تماس بگیر جواب می دهیم ساعت اداری

سلام

وقت شما به خیر


من دانشجوی پردیس فارابی دانشگاه تهران هستم

دو تا سوال از خدمت شما داشتم. ممنون میشم زودتر پاسخ بدین

1) آیا خواهر زاده من که الان دانشجو نیست ولی کارت پایان خدمت و پاسپورت داره میتونه با کاروان شما بیاد؟

2) من الان شهرستان هستم و چهارشنبه میام قم. آیا ظرفیت ثبت نام شما تا چهارشنبه احتمال داره پر بشه؟ اگه راهی برای ثبت نام غیرحضوری هست راهنمایی کنین. اگه مشکلی نیست که من همون چهارشنبه خدمت برسم

ممنون

پاسخ:
سلام
اگر خواهر زاده شما همسن دانشجویان باشد مشکلی نیست
شما هم اگر معافیت تحصیلی استفاده می کنید تا سه شنبه فرم تعهدنامه محضری را برسون

با سلام

بنده در استان سمنان مشغول به تحصیل در دوره ارشد میباشم و دوره کارشناسی را در دانشگاه قم گذراندم.میخواستم بدونم میشه فقط فرم تعهد محضریو پر کنم و به شما تحویل بدم که مشکل خروج از کشور حل بشه چون  اگه خدا بخواد میخوام با پدر و مادرم  کربلا برم.و اگر این امکان وجود داشته باشه باید هزینه ای بدم یا نه؟و چیزه دیگه ای به غیر از تعهد نامه محضری احتیاج داره؟ممنون از برنامه ریزی خوبتون.

پاسخ:
سلام
مشکلی نیست
هزینه ای نمی خواهد

سلام

با تشکر از شما که انقدر با برنامه و دقیق و با اطلاع رسانی مناسب کار می کنین

فقط یه سوال داشتم

آیا امکانش هست که برای برگشت حداقل یه روز زودتر یعنی دوازدهم از عراق حرکت کنین؟

پاسخ:
سلام
دوازدهم شب جمعه است و سحر جمعه که روز سیزدهم است بازگشت است انشاالله
سلام و خسته نباشید
من به تازگی فارغ التحصیل شدم و کارت پایان خدمت دارم گذرنامه هم دارم و مشکل خروج ندارم 
آیا باید تعهد نامه محضری رو تکمیل کنم؟یا نیازی به تعهد نامه محضری نیست؟
پاسخ:
سلام
نیازی به تعهد نامه محضری نیست
ولی تعهدنامه سفر نیاز است.

سلام

وقت شما به خیر


خواهرزاده من همسن دانشجوهاست و از اون جهت مشکلی نیست

در ضمن، هم من و هم ایشون هردو هم کارت پایان خدمت داریم و هم پاسپورت. یعنی از معافیت تحصیلی استفاده نمیکنیم. حالا دو تا سوال دارم.


1) با این شرایط چهارشنبه صبح خدمت برسم برای تحویل مدارک مشکلی نداره؟

2) آیا هردوی ما لازمه حضوری بیایم دفتر؟ نمیشه من مدارک خودم و ایشون رو بیارم و ثبت نام کنم؟ چون از مازندران باید بیاد براش مشکله. اگه همکاری کنین ممنون میشم

پاسخ:
سلام
مشکلی نیست خودتان بیاورید.
البته تعهدنامه سفر، گذرنامه، دوقطعه عکس و فیش واریزی را خودتان و همراهتان را بیاورید.
سلام
انقضای گذرنامه من تا چهارده دی هست. مشکلی ندارد؟
سلام وقت نهایی تا کی هست؟
۲۶ آبان ۹۴ ، ۰۰:۱۱ سید حامد عقلمند
 باسلام من یک دانشجو هستم میخواستم بپرسم تاکی مهلت پر کردن فرم داریم
با سلام
ببخشید میشه بگید محل اسکان در کربلا کجاست؟
سال گذشته خیلی دور بود(منطقه حی الحسین) و اینکه از امکانات اولیه محروم بود (نبود آب برای سرویس بهداشتی و حمام  و...)  همچنین مدیریت اونجا هم مناسب نبود(متاسفانه شب ها افراد ناشناس در محل اسکان میخوابیدند که دانشجویان استان قم نبودند و امنیت برای نگهداری وسایل نبود)
ممنون 
خدا قوت
اقا سلام
این هزینه غذای ایران مثل سال پیش قرار تن ماهی بدین؟؟؟
۵۰۰۰۰ تومن برا تن ماهی و الویه !  
تو رو خدا غذای سالن بدین 
یکمم به فکر بچه ها باشین ثواب. داره
بلاخره سفر،امکانات کشور عراقم که ضعیف 


پولای اضافه رو کی پس میدید
اینجوری که شما گفتید با کم شدن ویزا
نفری پانصدو خورده ای در میاد
نه ششصد تومنی که ما دادیم
باسلام.آیا بایدبرای گرفتن مجوز خرج از کشور، از دانشگاه اشتغال به تحصیل و‌معافیت تحصیلی دریافت کنیم؟
۲۴ آذر ۹۸ ، ۱۳:۱۱ دانشجو(دختر)

سلام.... بخاطر اینکه استان قم دانشجویان دختر رو از طرف ستاد اربعین دانشجویی!!! نمیبره، ما هرسال مجبوریم با کاروان های دانشگاه تهران یا شهرای اطراف قم بریم و این برامون خیلی سخت و هزینه بر هست! تعدادمون اصلا کم نیست و میدونم مثل ما زیاده! ان شاالله سال ۹۹ ما دخترا رو هم جز دانشجوها حساب کنید!! به شدت منتظر تجدید نظرتون هستیم چون حق ماهم هست!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی