کاروان دانشجویی پیاده روی اربعین حسینی استان قم

بسم رب الحسین

همه روزه پاسخگوی سوالات شما عزیزان درباره ی پیاده روی اربعین هستیم.
لطفا سوالات خود را در بخش نظرات وارد کنید.
بیانیه ها و اطلاعات مربوط به سفر پیاده روی اربعین در این وبلاگ قرار داده میشود.

بایگانی
۱۵آبان

اطلاعیه 5

جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۰۶ ق.ظ


اَهم هزینه ها:


اتوبوس ایران 130/000 تومان
اتوبوس عراق 160/000 تومان
ویزا حدودا 160/000 تومان
اسکان نجف وکربلا 100/000 تومان
تغذیه ایران 50/000 تومان


نکته: کمک دانشگاه و خیرین و برداشتن ویزا هزینه سفر را نصف میکند!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۵
خادم الحسین(ع)

نظرات  (۷)

چند درصد احتمال دارد که از این تخفیف بهره مند بشیم؟
پاسخ:
سلام دانشجویان پردیس احتمال بیشتری دارند چو ریاست محترم دانشگاه قول هایی داده است.
سلام
در سایت دانشگاه قم هزینه علی الحساب 500 هزار تومان زده شده است، در حالی که شما 600 زدین! آیا این هزینه برای دانشجویان دانشگاه قم و با تخفیف هست؟
پاسخ:
سلام
هزینه 600 هزار تومان علی الحساب هست
احتمال کاهش هزینه ها است
بعد اگر دانشگاهی کمک کند هزینه سفر دانشجویان آن دانشگاه کمتر می شود.
سلام
من امروز تونستم مشکل خروج از کشورم رو درست کنم
فردا می تونم فرم محضری رو تحویل  بدم؟

سلام

من مدارکمو شنبه تحویل دادم کی به پلیس+10 مراجعه کنم؟

من  کربلا تازه فهمیدم
تا کی وقت دارم
سلام امروز رو وقت دارید
اقا سلام
این هزینه غذای ایران مثل سال پیش قرار تن ماهی بدین؟؟؟
۵۰۰۰۰ تومن برا تن ماهی و الویه !  
تو رو خدا غذای سالن بدین 
یکمم به فکر بچه ها باشین ثواب. داره
بلاخره سفر،امکانات کشور عراقم که ضعیف 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی