کاروان دانشجویی پیاده روی اربعین حسینی استان قم

بسم رب الحسین

همه روزه پاسخگوی سوالات شما عزیزان درباره ی پیاده روی اربعین هستیم.
لطفا سوالات خود را در بخش نظرات وارد کنید.
بیانیه ها و اطلاعات مربوط به سفر پیاده روی اربعین در این وبلاگ قرار داده میشود.

بایگانی
۱۴آبان

اینفوگرافی ثبت نام اربعین

پنجشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۳۵ ب.ظ

سلام

اینفوگرافی پیاده روی اربعین ، از ثبت نام تا اعزام

مطالعه فرمایید تا اشراف بیشتری به مراحل ثبت نام داشته باشید.




التماس دعا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۴
خادم الحسین(ع)

نظرات  (۲)

آقا چرا خبری نیس هنو؟؟؟؟؟
یه شماره تماس درست و حسابی بزارید لطفا 
من گذرنامه ندارم هنو 
کی برم برا اقدام گذرنامه
چرا اطلاع رسانی اینقد ضعیفه!!!!
مگه قرار نیس هفته بعد حرکت کنیم پس من کی برم برای گذرنامه اقدام کنم
لطفا پاسخ بدین
۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۸:۱۲ محمدمهدی شاه محمدی
سلام من کارهام جورشده میتونم ثبتنام کنم الان؟من فقط باشما میتونم بیام و جای دیگه ای ندارم.ممکنه به شماره تلفن من زنگ بزنید:09307975240.اگه با شما نتونم بیام تمومه کار کربلام...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی